b885125b |
Sezaryen doğum yapacağım. Süt hemen gelmediği için ya da gelmemesi ihtimaline karşın yanıma yedek formül mama alacağım. Yeni doğan için ilk hangi formül mamayı almalıyım? Sütüm gelince emzireceğim ama.
b885125b |
Sezaryen doğum yapacağım. Süt hemen gelmediği için ya da gelmemesi ihtimaline karşın yanıma yedek formül mama alacağım. Yeni doğan için ilk hangi formül mamayı almalıyım? Sütüm gelince emzireceğim ama.
9da15057
Ben hipp organik combiotic 1 almıştım, bebekten bebeğe değişiyor ama bazılarında kabızlık ya da ishal de yapabiliyormuş.
Ben hipp organic combiotic kullandım en iyi mama sıralamasında 1 diye biliyorum ama her bebek farklı
Aptamil almıştık bizde gelmeyince eczaneden neyse ki çok vermedik 3. Günde süt gelince kestik inşallah sütünüz çabucak gelir bestlak kullanmıştım ben bu arada kullanmak isterseniz faydasını gördüm
Yanıtlar
Sütünüz gelen
Sütünüz gelsin diye yaptığınız ek bir şey var mıydı? Kendiliğinden mi 3. Gün geldi?
Yapmaz olur muyum neler yaptım ikinci gün sağlık ocağına gittim ağladım hatta benim sütüm gelmiyor ben bebegimi emzirirmeyeceğim diye neyse ki ebemiz çok tatlı biri beni bayağı teselli etmişti birkaç tavsiyelerde bulunmuştu bulgur pilavı hurma bestlak imom hap bunları devamlı yedim çok su içtim uyudum rezene içtim devamlı sağdım emzirmeye çalıştım 3. Gün uyudum uyandım göğsüm sert ağrıyor sağdım biberon doluverdi hemen fotoğraf çekip eşime atmıştım sürpriz diye 🥹🥹
“Sütünüz gelsin diye yaptığınız ek bir şey var mıydı? Kendiliğinden mi 3. Gün geldi? ”
- dyg26
Bestlak devamlı kullandım ek olarak LACMİX KAPSÜL - iMOM LATTE KAPSÜL bu iki takviyeyi de dönüşümlü olarak hep kullandım
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. 🙏
hipp organik combiotik kesinlikle öneririm. anne sütüne en yakın mama ve aynı zamanda gaz sıkıntısı yapmıyor. ama dikkat edin combiotik olanı alın. sadece organik yazanları değil
Yanıtlar
b885125b
Tamamdır, teşekkür ederim.💕
be7940fe
Merhaba öncelikle kendinizi kesinlikle şartlamayın bu bir kesin bilgi değil çünkü sadece ihtimal geç gelme ihtimali. Bende sezaryen doğum yaptım ve aynı gün sütüm geldi memeyi tutamadı sağım yaparak veriyorum hala ama olsun. Kendinizi şartlamayın sütünüzün geleceğinden emin olun hepsi kafada bitiyor doktorum öyle söylemişti❤️
Yanıtlar
b885125b
Dikkate alacağım, teşekkür ederim.💕
Bende sezeryan doğum yaptım, ikiz bebeklerime en iyisi diye hipp combiotik başladım ama çok güzel yaptı, doktor önerisi ile sma comforta geçtik şuan 4 aylığız hala kullanıyoruz ve gaz problemini hemen kesti, denemeniz lazım bebekten bebege değişiyor.