Yenidoğan formül mama

Ürün & AlışverişEmzirme
b885125b profile picture

b885125b |

Sezaryen doğum yapacağım. Süt hemen gelmediği için ya da gelmemesi ihtimaline karşın yanıma yedek formül mama alacağım. Yeni doğan için ilk hangi formül mamayı almalıyım? Sütüm gelince emzireceğim ama.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

9da15057 profile picture

9da15057

Ben hipp organik combiotic 1 almıştım, bebekten bebeğe değişiyor ama bazılarında kabızlık ya da ishal de yapabiliyormuş.

suleyesiltepe73 profile picture

Ben hipp organic combiotic kullandım en iyi mama sıralamasında 1 diye biliyorum ama her bebek farklı

Sibelyılmaz profile picture

Aptamil almıştık bizde gelmeyince eczaneden neyse ki çok vermedik 3. Günde süt gelince kestik inşallah sütünüz çabucak gelir bestlak kullanmıştım ben bu arada kullanmak isterseniz faydasını gördüm

Yanıtlar

dyg26 profile picture

Sütünüz gelen

dyg26 profile picture

Sütünüz gelsin diye yaptığınız ek bir şey var mıydı? Kendiliğinden mi 3. Gün geldi?

Sibelyılmaz profile picture

Yapmaz olur muyum neler yaptım ikinci gün sağlık ocağına gittim ağladım hatta benim sütüm gelmiyor ben bebegimi emzirirmeyeceğim diye neyse ki ebemiz çok tatlı biri beni bayağı teselli etmişti birkaç tavsiyelerde bulunmuştu bulgur pilavı hurma bestlak imom hap bunları devamlı yedim çok su içtim uyudum rezene içtim devamlı sağdım emzirmeye çalıştım 3. Gün uyudum uyandım göğsüm sert ağrıyor sağdım biberon doluverdi hemen fotoğraf çekip eşime atmıştım sürpriz diye 🥹🥹

Sibelyılmaz profile picture

Sütünüz gelsin diye yaptığınız ek bir şey var mıydı? Kendiliğinden mi 3. Gün geldi?

- dyg26

Bestlak devamlı kullandım ek olarak LACMİX KAPSÜL - iMOM LATTE KAPSÜL bu iki takviyeyi de dönüşümlü olarak hep kullandım

dyg26 profile picture

Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. 🙏

Sibelyılmaz profile picture

💐💐

oneygamze41 profile picture

hipp organik combiotik kesinlikle öneririm. anne sütüne en yakın mama ve aynı zamanda gaz sıkıntısı yapmıyor. ama dikkat edin combiotik olanı alın. sadece organik yazanları değil

Yanıtlar

b885125b profile picture

b885125b

Tamamdır, teşekkür ederim.💕

be7940fe profile picture

be7940fe

Merhaba öncelikle kendinizi kesinlikle şartlamayın bu bir kesin bilgi değil çünkü sadece ihtimal geç gelme ihtimali. Bende sezaryen doğum yaptım ve aynı gün sütüm geldi memeyi tutamadı sağım yaparak veriyorum hala ama olsun. Kendinizi şartlamayın sütünüzün geleceğinden emin olun hepsi kafada bitiyor doktorum öyle söylemişti❤️

Yanıtlar

b885125b profile picture

b885125b

Dikkate alacağım, teşekkür ederim.💕

gizemariman1 profile picture

Bende sezeryan doğum yaptım, ikiz bebeklerime en iyisi diye hipp combiotik başladım ama çok güzel yaptı, doktor önerisi ile sma comforta geçtik şuan 4 aylığız hala kullanıyoruz ve gaz problemini hemen kesti, denemeniz lazım bebekten bebege değişiyor.