acile gitsem alttan muaneye girsem bişey olurmu
yeni hamilelik
Cevaplar
Ben 6 haftalıkken iki kez alttan muayene oldum canım çok araştırdım farklı doktorlara da sordum herhangi bir sorun olmuyor ki zaten belli bir haftaya kadar yada düşük tehlikesi varsa alttan muayene yapılıyor. Sende doktoruna sor daha detaylı anlatır içine sinerse baktırırsın