betam 245 çıktı Dr vajinal ultrason ile bakildi rahim duvarın 27 mm kalınlaşmış kese goremedim dedi normal mi haftaya 10 gün sonra tekrar gel dedi hafif lekelenmem oluyor bazen doktora da sordum yerleşme olabilir dedi çok endişe ediyorum
yeni gebeyim
Cevaplar
f83e49e8
4 haftalıkken gitmiştim ben betam 600 küsürdü vajinal ultursonla baktıklarında görememişlerdi. 1 hafta sonra göründe endişe etmeyin. Lekelenmenizde adet kanı kadar yoğun ve ağrılı değilse onada endişe etmeyin
Yanıtlar
4bc153bc
yok hayır adet kanı gibi değil koyu kahverengi ve damla şeklinde sık sık olmuyor gün içinde hiç olmuyor akşam peçete de suruntu gibi
f83e49e8
o zaman endişelenmeyin bemde yaklaşık 2 haftadır anlattığınız şekilde lekelenme görüyorum artmadıkça sorun yok demişti doktor
4bc153bc
dün dayanamayıp bir kliniğe gittim akşam üzerine doğru açık pembe oldu korktum vajinal ultrason gene bakıldı yumurtalaman olmuş rahîm kalınlaşmış kese ye benzer bir şey var ama betan yuklesiliyor mu ona bakalım ona göre net kese diyebilirim dedi bugün tekrar gideceğim rabbim dileyen isteyen herkesin hayırla kucağına almayi nasip etsin 🤲🏻
4bc153bc
inşallah teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz içimi çok rahatlatıyor 💓
4bc153bc
318.2 geldi b-hcg değerim %30 Luk bir artış olmuş düşük bir artış mi
4bc153bc
ben pcosum 3 yıldır istiyoruz daha önce 1 kimyasal gebelik oldu tam tüp bebek düşünürken önümüzdeki ay tedaviye başlayacaktık, rabbim bir mucize nasip etti regl gecikmem zaten oluyordu eşimin ısrarına regl 3 gün gecikmisken evde test yaptım 18 ocakta çift çizgi çıktı sonra 19 pazartesi hemen gittik kese görünmedi ama betam 245 çıktı lekelenmeden korkutup cuma başka bir kliniğe gidince tekrar kan verdim 318.2 olmuş betam açıkçası endişem büyüdü dış gebelik olabilir mi diye