uyku

UykuToddler (1-3 Yaş)
9b34d7f1 profile picture

9b34d7f1 |

Kızlar merhaba 🌸 Bebeğim 6 ay 23 günlük. Dün akşam 21:30’da uyudu, sabah 07:00’de uyandı. Sadece sabah emzirdim, gece boyunca hiç emmedi. Babası gece bir ara uyanıp parmağını emdiğini görmüş ama sonra tekrar uyumuş. Bir yandan ‘acıkıyor mu acaba?’ diye endişeleniyorum. Gece bu kadar uzun uyuması normal mi? Sizlerin bebekleri de bu aylarda kesintisiz uyuyor muydu? Bir de gece bezini hiç değiştirmedim. Altını değiştirmeden sabaha kadar bırakmanız oluyor mu? Çiş uzun süre bekleyince rahatsız eder mi diye düşünüyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🌸”

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

c3e613ea profile picture

c3e613ea

Bebek acıkmıyorsa uyur genelde merak etme acıksa mutlaka bir şekilde kendi uyanır ayrıca kendini uyutmayı öğrenmiş geceyi elini emzik niyetine kullanarak bağlıyor ve bu yüzden uyanmıyor bu iyi bişey Birde ben kakalı bezi bile bazen sabaha kadar tuttuğum oluyor altını açınca uykusu da açılıyor ki sen çişli bezi tutuyorsun hiç problem olmaz kakalıyıda tutsan sorun olmaz tabi bebişin hassas değilse hemen pişik olmıcaksa

2c6e0971 profile picture

2c6e0971

allahin sevgili kulusunuz ne güzel uyuyor kendi kendini uyutuyor her yerde anlatmayin nazar değer 😂😂 bez düzgün bağlanmış ve taşma yapmıyorsa sorun olmaz ben sleepy kullaniyorum paketin üzerinde 12 saate kadar durabilir diyor hiç pişikte olmadi sabah degistirirken biraz havalandirin krem sürün sorun olmaz

4ac14290 profile picture

4ac14290

merhaba bende gece boyunca altini açmıyorum gecede uyanmıyor 7 de uyanıyor emmek için sabah biraz bezini açık bırakıyorum o şekilde duruyoruz ama acıkmış olsa illaki ağlar

cns91a profile picture

Masallah diyeyim once 🧿 bende gece uykulu oldugu icin sabah istedigi saatte tam uyanana kadar bezine dokunmuyorum oyuzden geceden pisik kremi suruyorum ince bir tabaka heryerine bezin lastik kisimlarina kadar 2 aydir hic sorun yasamadim

duygukann07 profile picture

Bizim bebişte 4 aylık geceleri genelde uzun uyuyor bence normal artık yetişkin uykusuna geçiyorlar yavaş yavaş zaten acıkırsa elini emmekle kalmaz uyandırır sizide. Bizimki bu ara elleriyle aşk yaşıyor gündüz sürekli ağzında hızını alamayıp gece de tadına bakıyor geri uyuyor çişli bezinde sorun olacağını sanmıyorum ama kaka yaptıysa değiştirmenizi tavsiye ederim.