d28abbfd |
merhaba arkadaslar tetanoz asısı olucam haftaya çok agrılı oluyor mu sonrasında kolunuz cok agrıyor mu
d28abbfd |
merhaba arkadaslar tetanoz asısı olucam haftaya çok agrılı oluyor mu sonrasında kolunuz cok agrıyor mu
ben bugün oldum ama korkulacak bir şey değil. sabah oldum aşıyı henüz kol ağrısı olmadı. sadece biraz ağırlık hissi oluyor, kolumu rahat kullanıyorum fakat yukarı kaldırmakta zorluk cekiyorum. ama yarın nasıl olur bilemiyorum