tetanoz aşısı

Aşılama
d28abbfd profile picture

d28abbfd |

merhaba arkadaslar tetanoz asısı olucam haftaya çok agrılı oluyor mu sonrasında kolunuz cok agrıyor mu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

öğretmenbigebe profile picture

ben bugün oldum ama korkulacak bir şey değil. sabah oldum aşıyı henüz kol ağrısı olmadı. sadece biraz ağırlık hissi oluyor, kolumu rahat kullanıyorum fakat yukarı kaldırmakta zorluk cekiyorum. ama yarın nasıl olur bilemiyorum

Yanıtlar

d28abbfd profile picture

d28abbfd

benim işimde hep kolumla insallah cok agrı olmaz🥺

37783a01 profile picture

37783a01

bikaç gün hafif ağrı olmuştu ağırlık varmış gibi sonra geçti o koluna çok ağırlık vermemeye çalışın

Yanıtlar

d28abbfd profile picture

d28abbfd

teşekkür ederim🌸

Aslışah profile picture

aşı olduktan sonra 10dk boyunca diğer elimle üstüne baskı yaparak daire çizerek ovuşturdum. ilk gün çok hafif bir ağrı oldu sonra geçti. hiç korkmayın kolunuzu hareket ettirin ki aşı bir noktada birikmesin

Yanıtlar

d28abbfd profile picture

d28abbfd

teşekkür ederim denicem🌸🌸