tazyikli süt

caansu.a profile picture

caansu.a |

1 aylık bebeğim var sütüm malesef tazyikli geliyor elimle önden ne kadar sağsamda tazyiği azalmıyor ve bebeğim memede memeyle kavga ediyor hiç huzurlı değil bazen memeyi tutmayı reddediyor görünce ağlıyor . bu durumla ilgili ne yapabilirim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

saime775 profile picture

Bu sorunla bende bir aylık olduğunda karşılaştım. Emzirme danışmanlığı aldım ama hiç faydası olmadı makine yerine elinizle sağım yapmanızı tavsiye ederim biraz yorucu oluyor. Birde saat hesaplayın bende sürekli red yaşıyorum diye sürekli emzirmeye çalışıyordum maksimum 2 2.5 saati bekleyin çişli bez takibi yapın. Eğer çok süt problemide varsa blok emzirme yapmıştım ben aynı memeyi 4 saat emzirip diğerine geçiyordum eğer çok dolarsa elimle 30 40 cc sağıp rahatlıyordum.Çok sık teklif gelincede meme reddi oluyor. Bizim 2.5 ay olduğunda çenesi kuvvetlenmeye başladı ondan sonra çözümü oldu. Çenesinin kuvvetlenmesini beklemeniz gerekiyor. Bende düzelmeyecek diye hep korkuyordum şimdi 4. Aydayız çok mutlu süt hızlı geldiği için. Zaman tanıyın birbirinize🌸

tazyikli süt için cevap | Momy