Merhabalar 2.5 aylıkken meme reddi oldu şuanda sagım ile besliyorum 2 memeden 2 saate bir sagım da 80 ile 110 cc arası çıkıyor sizce normal mi
sütüm az mı
Cevaplar
emdikçe artıcaktır meme reddini iliklerime kadar yaşadım zor bi süreç kolik ve ağlama krizine giren bi bebeğim var. uyguladığım yöntemden bahsedeyim isterseniz denerseniz. biberona sütünüzden 30 cc kadar koyun besleyin bitince hızlıca memeye alın bi kaç deneme oldu pes etmedim bu şeklde döndürebildm