sütüm az mı

Ruh Sağlığı & DestekEmzirme
alcicansel profile picture

alcicansel |

Merhabalar 2.5 aylıkken meme reddi oldu şuanda sagım ile besliyorum 2 memeden 2 saate bir sagım da 80 ile 110 cc arası çıkıyor sizce normal mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

İrmozsamuray profile picture

Öyle düşünme ztn doktor sana kilo alımı azsa söyler takviye başlatır çocuk huzursuz değilse tok gibi davranıyorsa bir sorun yok bence benim oğlum da 3 ay 4 günlük ben meme den besliyorum ama bazen sağdığımda senin kadar geliyor benimde dert etme kendine o yüzden rahat ol :)

alcicansel profile picture

Öyle düşünme ztn doktor sana kilo alımı azsa söyler takviye başlatır çocuk huzursuz değilse tok gibi davranıyorsa bir sorun yok bence benim oğlum da 3 ay 4 günlük ben meme den besliyorum ama bazen sağdığımda senin kadar geliyor benimde dert etme kendine o yüzden rahat ol :)

- İrmozsamuray

Kg alımı güzel onda sıkıntı yok ben tekrar memeye döndürmek istiyorum ama azsa biberon meme zor

Yanıtlar

ozgekarbuzz profile picture

emdikçe artıcaktır meme reddini iliklerime kadar yaşadım zor bi süreç kolik ve ağlama krizine giren bi bebeğim var. uyguladığım yöntemden bahsedeyim isterseniz denerseniz. biberona sütünüzden 30 cc kadar koyun besleyin bitince hızlıca memeye alın bi kaç deneme oldu pes etmedim bu şeklde döndürebildm

alcicansel profile picture

Teşekkürler inşallah benimkide döner

fatmalp721 profile picture

çıkan süte odaklanma bebeğin kilo alımı önemli eğer düzenli kilo alıyorsa yetiyordur sütünün az olduğunu düşünüyorsan saat başı sağım yapabilirsin günümüzde artık mama vermek kolayı olduğu için hemen başvurulabiliniyor ama yeni yeni öğreniyoruz ki aslında ne kadar zararlı süt gelişi varsa yetiyordur

alcicansel profile picture

çıkan süte odaklanma bebeğin kilo alımı önemli eğer düzenli kilo alıyorsa yetiyordur sütünün az olduğunu düşünüyorsan saat başı sağım yapabilirsin günümüzde artık mama vermek kolayı olduğu için hemen başvurulabiliniyor ama yeni yeni öğreniyoruz ki aslında ne kadar zararlı süt gelişi varsa yetiyordur

- fatmalp721

2 saate bir sagım yapıyorum düzenli ama normalde kaç oluyor kestiremiyorum yetiyor şükür sütüm