Süt tekrar artış göstermesi

kuflimon profile picture

kuflimon |

merhaba. 2.5 aylık bebeğim var. Sezeryan doğum ile dünyaya getirdim. ilk günlerde emzirmek ilgilenmek zor olduğu için bebeğim anneanne babaanne tarafından sağdığım süt ile beslenmek zorunda kaldı. babaannenin yanlış biberon vermesi ile hızlı akışı olan biberona alışan bebeğim zamanla memeden süt akışı yavaşladığı için biraz emip sonrasında ortalık yıkmaya başladı ve mecburen sağıp besleyerek ya da mama ile takviyeye geçmek zorunda kaldım. şimdi ise emzirmiyorum ağladığı için zaten doymuyor ve sağdığım zaman Max 50 CC alıyorum 2 meme toplamı... bu durumda olup sonrasında sütü tekrar artan, bebeği memeye tekrar alışan vs oldu mi acaba ? çay, süt artırıcı tarifler falan denedim ama düzenli kullanamadım şuan koala gibiyiz zor oluyor. tavsiyesi olan var mı? tekrardan emer mi ister mi teşekkür ederim şimdiden

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

aycaan17 profile picture

merhaba bende de durum aynıydı doğumun ilk başlarında memeye alışamadı denemekten vazgeçmedim sürekli ağzına veriyordum istemese dahi ilk bir ayfa çene kasları zayıf olduğu için çok fazla diretmedim ayrıca bende mama destekli veriyorum yeterli gelmiyor 😐 biberon olarak doğumun başından beri Philips aventi kullanıyorum yavaş akışlı olduğu için o da reddetmemesine etki oldu sanırım

Süt tekrar artış göstermesi için cevap | Momy