Süt tekrar artış göstermesi

Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
kuflimon profile picture

kuflimon |

merhaba. 2.5 aylık bebeğim var. Sezeryan doğum ile dünyaya getirdim. ilk günlerde emzirmek ilgilenmek zor olduğu için bebeğim anneanne babaanne tarafından sağdığım süt ile beslenmek zorunda kaldı. babaannenin yanlış biberon vermesi ile hızlı akışı olan biberona alışan bebeğim zamanla memeden süt akışı yavaşladığı için biraz emip sonrasında ortalık yıkmaya başladı ve mecburen sağıp besleyerek ya da mama ile takviyeye geçmek zorunda kaldım. şimdi ise emzirmiyorum ağladığı için zaten doymuyor ve sağdığım zaman Max 50 CC alıyorum 2 meme toplamı... bu durumda olup sonrasında sütü tekrar artan, bebeği memeye tekrar alışan vs oldu mi acaba ? çay, süt artırıcı tarifler falan denedim ama düzenli kullanamadım şuan koala gibiyiz zor oluyor. tavsiyesi olan var mı? tekrardan emer mi ister mi teşekkür ederim şimdiden

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

tqfgvyc6tn profile picture

Merhabalar benim bebeğim üç aylık ben de sezaryen doğum yaptım bebeğim ne biberon ne de emzik tuttu çok uğraştım biberonu alması için o yüzden sürekli sağım yaptım ilk başlarda 10 Cc gelirken düzenli sağım sonrası bayağı yükseldiğini fark ettim ben biberonla veremedim ama sağımın faydasını çok gördüm ilk başlarda bebeğimin hiç doymadığını anladım tam sonrası arttı sütüm tekrar biberon oturttuabilir misiniz bu konuda fikrim yok ama bol su içmenizi ve düzenli sağım yapmanızı öneririm sağımda da özellikle bebek emme refleksini taklit edin lütfen yavaştan başlayıp sonra hızlıya geçin çayın ne kadar zararı vardır bilmiyorum ama ben bitki çaylarından ziyade normal çay içtiğimde resmen aşırı arttığını fark ettim bu ne kadar doğru ne kadar yanlış bir fikrim yok yine de araştırmanızı öneririm

Yanıtlar

kuflimon profile picture

çok teşekkür ederim cevabınız için. Evet şu ve çayın faydasını ben de gördüm kısa süreli olarak. aktardan karışım yaptırdım artırıcı özelliği olan bitkilerle ama onun da faydasını göremedim zaten. emme refleksi taklitini denememiştim bunu deneyeceğim, düzenli sağamıyorum ilgilenmek güç oluyor. hem çok az uyuyor hem de koala gibi. inşallah deneyeceğim ve artışını müjdeleyeceğim

8xn2j7tb2k profile picture

Ben sizinle aynı süreçten geçmedim fakat sütüm azaldığında çay ve en çok işe yarayan malt içeceklere geçiş yaptım. Malt çok etkili öneririm

Yanıtlar

kuflimon profile picture

malttan kastınız nedir tam olarak örnek ve öneride bulunabilir misiniz

21545d07 profile picture

21545d07

malttan kastınız nedir tam olarak örnek ve öneride bulunabilir misiniz

- kuflimon

Ebebekte satilan anne birası vs yazıyordu süt arttirici şerbet gibi tadı var bende denemiştim bir kaç kere tavsiye ederim. Promalt alkolsüz malt içeceği

kuflimon profile picture

çok teşekkür ederim deneyeceğim

aycaan17 profile picture

merhaba bende de durum aynıydı doğumun ilk başlarında memeye alışamadı denemekten vazgeçmedim sürekli ağzına veriyordum istemese dahi ilk bir ayfa çene kasları zayıf olduğu için çok fazla diretmedim ayrıca bende mama destekli veriyorum yeterli gelmiyor 😐 biberon olarak doğumun başından beri Philips aventi kullanıyorum yavaş akışlı olduğu için o da reddetmemesine etki oldu sanırım

Yanıtlar

0728fc3a profile picture

0728fc3a

Avent bizde ret yaptı. Kullanmaya başladıktan 50 gün sonra memede ağlamaya başladı. Kullanmaya yeni başladıysanız dikkatli olun derim. Başta ben de ret yapmadı sanıyordum. Mutlu mesut devam ediyorduk