bebeğim 10 buçuk aylık alttan 2 dışı vardı sagdan bir tane daha çıkıyor sürekli ağlıyor durup dururken agr.ı kesici de verdim ama onerebileceginiz birşey varmi
sürekli ağlama , kolik değil dış galiba
Bebek (6-12 Ay)Ek Gıda
Cevaplar
benim bebeğimde aynı şekilde hep ağlıyor ve gün boyu çok huysuz meyve süzgeci varsa içine meyve koyup verebilirsiniz soğuk birşeyler de damaklarina iyi geliyor