Sünnet kanaması

Genel SohbetToddler (1-3 Yaş)
taze anne profile picture

3 aylık bebek sünnet oldu 5. Gün hâla bezinde kan lekesi oluyor normal mi acaba bilgisi olan var mı bir de krem harici ne tavsiye edersiniz bölgeye sürmem için.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

b099c49d profile picture

b099c49d

Merhabalar, geçmiş olsun.umarım en kısa zamanda iyileşir 🙏🏻 sorunuza yardımcı olamayacağım ama benim size sorum olacak..ben de 3. Ayda sünnet düşünüyorum; öncesinde ve esnasında nelere dikkat ettiniz? Zorlu bir süreç mi? Şimdiden endişesi sardı beni.

Yanıtlar

taze anne profile picture

Teşekkür ederim, öncesinde dikkat ettiğim bir şey olmadı zaten sünnet için hastaneye gittiğinizde doktor önce muayene ediyor herhangi bir rahatsızlığı yoksa gün veriyor. Sünnet esnasında yanında değildim çıktıktan sonra yanıma gelince ağlamaya başladı. Ben hızlıca bezini değiştirdim sonra her zaman ki gibi emziğini verdim gözünü kapattım sarılıp pış pışladım, sakinleşip uyudu. Sonra yavaş yavaş giydirdim. Siz de olabildiğince soğukkanlı olun, bebeğiniz normalde nasıl sakinleşiyorsa aynısını yapın, sevdiği emzik örtü, oyuncak vs yanınızda olsun, yedek kıyafet, örtü vs zaten.. benim bebeğimin pansumanı yapışmıştı o yüzden canı acıdı biraz ağlamaları oldu.. Pansumansız daha iyi ve rahat.

taze anne profile picture

Her bebek farklıdır ben herkesten 3 güne iyileşir diye duydum ama benim benim bebeğimin kanaması çok oldu bir de dediğim gibi pansumanda sıkıtı yaşadık ama genel olarak bebeğim şimdi rahat çok şükür ilk günleri atlatınca rahatlarsınız.