Sünnet

Genel Sohbet
ffd467c2 profile picture

ffd467c2 |

Yarın 3buçuk aylık oğlumu sünnet ettireceğiz, lokal anestezi yapılacak. Doktor operasyona girme konusunda özgürsünüz size bırakıyorum dedi ama müdahale ettirmiyorum, siz bize biberon ve emzik veriyorsunuz ekibim onları kullanarak sakinleştiriyor dedi. Sizce neyapmalıyım? Oturup köşede izlemek daha mı kötü olur ben huzursuz olunca ona da geçer mi bu? Kaç dakika sürer genelde bu işlemler? Son olarak öncesinde ve sonrasında dikkat edin dediğiniz bir şey var mı? Bizimkinde daralma olduğu için nasıl olacak bilmiyorum biraz ödem şişlik olabilir dendi. İlk gün pansuman yapıyoruz ve kapalı kalacak siz hiçbir sey yapmayacaksınız. Ertesi gün açıp bol krem ve oturma banyoları yapılacak dendi. Sizin ekstra tavsiyeniz var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

oslmyvz profile picture

45 günlükken yaptırdık bizim doktorumuz içeri almadı 15 dk sürdü, girebilirsiniz dese bile sanırım ben girmezdim o içerde ben dışarda ağlamıştım :( bize herhangi bir ilaç vermedi sadece beyaz sabunla yıkanacak dedi dr, 10 gün falan sürdü iyileşmesi. Bardak koyduk biz bence sıkıntılı bir süreçti kremli olunca daha çabuk iyileşiyor diye düşünüyorum, kpntrole gittiğimizde bir krem verdi ve 2 günde iyileşti. Kolaylıkla atlatırsınız inşallah hayırlı olsun