ffd467c2 |
Yarın 3buçuk aylık oğlumu sünnet ettireceğiz, lokal anestezi yapılacak. Doktor operasyona girme konusunda özgürsünüz size bırakıyorum dedi ama müdahale ettirmiyorum, siz bize biberon ve emzik veriyorsunuz ekibim onları kullanarak sakinleştiriyor dedi. Sizce neyapmalıyım? Oturup köşede izlemek daha mı kötü olur ben huzursuz olunca ona da geçer mi bu? Kaç dakika sürer genelde bu işlemler? Son olarak öncesinde ve sonrasında dikkat edin dediğiniz bir şey var mı? Bizimkinde daralma olduğu için nasıl olacak bilmiyorum biraz ödem şişlik olabilir dendi. İlk gün pansuman yapıyoruz ve kapalı kalacak siz hiçbir sey yapmayacaksınız. Ertesi gün açıp bol krem ve oturma banyoları yapılacak dendi. Sizin ekstra tavsiyeniz var mı?