Sol ayak ağrısı

narinkanatli63 profile picture

narinkanatli63 |

Kızlar merhaba 28+2 yim ikiz gebelik ve 3 gün oldu sol ayak ağrısı bir başladı geçmedi henüz kalçadan basene bir ağırlık ve ağrı sanırım kendi kendimi nazar ettim iyim dedim bak iyi gidiyor dedim ama şuan pertim sizde bu durmu yaşayan var mı 😥

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Tıp tabiki mükemmel birsey, doktorunuzun dedikleri de çok kıymetli ama her doğru herkese iyi gelmiyor.. Daha iyi oksijen gitsin diye hep sol yat derler ama ben sol tarafıma yatmadım hiç doğru düzgün.. Darlanıyorum sol tarafa yatınca... Sağ yattım sırt üstü yattım, uykunun içinde dönüp duruyoruz zaten sürekli tetikte olamayız ki.. En güzeli nasıl rahat ederseniz öyle yatmak.. Kendinizi sıkmayın, güzelce uyuyun.,