Merhabalar cuma günü 40+5 haftama giriyorum kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım hiç istediğim gibi gitmedi açıklığım olmadığı için sezaryene alınacağım bu süreçte neler yapabilirim önerileriniz var mıdır sezaryen olan anneler? şimdiden teşekkür ederim 🌸
Sezaryen
Cevaplar
Bende 40+3 te sezaryana alındım ve normal doğum istiyordum ona hazırlanmıştık sezaryendende korkuyordum istemiyordum hiç. Son 3 günde hurma yedim merdiven inip çıktım eğilip dolap sildim pilates topuyla hareketler vs yaptım bir çok tavsiye edilen şeyi denedim ancak yinede işe yaramadı ve sezaryen oldum. Bebeğimin kordonu dolanmış normal doğum olsa bile sezaryene dönecekti ve zorlu olacaktı. Her işte bir hayır vardır kendinizi öyle motive edin ben iyi düşünmedim ve kendimi çok panikletmiştim halbuki hayırlısı buymuş. Size tavsiyem kendinizi buna hazırlayın ve sürecin tadını çıkarmaya çalışın modunuzu kesinlikle düşürmeyin 🤍