Sezaryen

Bebek İsteyenlerDoğum
tosunndilek profile picture

Merhabalar cuma günü 40+5 haftama giriyorum kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım hiç istediğim gibi gitmedi açıklığım olmadığı için sezaryene alınacağım bu süreçte neler yapabilirim önerileriniz var mıdır sezaryen olan anneler? şimdiden teşekkür ederim 🌸

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play’den AlınApp Store'dan İndirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

Önemli olan anne ve bebegin sagliğı. Canınızı sıkmayın sezaryen oldum diye. Bebegi kucagıniza ne kadar erken alırsanız o kadar iyi adapte olmak için. Doguma girerken ve dogumhanede fotograf video çekebilirsiniz. kendinize makyaj yapıp moralinizi yüksek tutmaya çalışın. bebeginizle olacagınız anı hayal edin. bol bol dua edip sürecin tadını çıkarmaya çalışın. benim dogumum aniden oldugu için bunları düşünemedim. yardimci olan kimsem de yoktu maalesef.

Yanıtlar

mryoz123 profile picture

Bende 40+3 te sezaryana alındım ve normal doğum istiyordum ona hazırlanmıştık sezaryendende korkuyordum istemiyordum hiç. Son 3 günde hurma yedim merdiven inip çıktım eğilip dolap sildim pilates topuyla hareketler vs yaptım bir çok tavsiye edilen şeyi denedim ancak yinede işe yaramadı ve sezaryen oldum. Bebeğimin kordonu dolanmış normal doğum olsa bile sezaryene dönecekti ve zorlu olacaktı. Her işte bir hayır vardır kendinizi öyle motive edin ben iyi düşünmedim ve kendimi çok panikletmiştim halbuki hayırlısı buymuş. Size tavsiyem kendinizi buna hazırlayın ve sürecin tadını çıkarmaya çalışın modunuzu kesinlikle düşürmeyin 🤍

Sezaryen | Momy