606953f5 |
3. Aydan itibaren çok salyalı elini ağzına götürüyoruz çenesi gıdısı çok ıslanıyor ve isilik gibi kabarcıklar olmaya başladı önerebileceğiniz krem var mı?
606953f5 |
3. Aydan itibaren çok salyalı elini ağzına götürüyoruz çenesi gıdısı çok ıslanıyor ve isilik gibi kabarcıklar olmaya başladı önerebileceğiniz krem var mı?
elini ve yüzünü sık sık yıkayın veya silin. benim bebegimde de oldu nokto nokta kirmizi benekler. ben agiz mendilini sık sık degistirdim elini yüzünü yıkadım. zamanla geçti ama salya akıntısı hâlâ devam ediyor tabi. agız mendili kullanıyorum mecburen.