6362a282 |
merhaba arkadaşlar 3 ay oldu doğum yapalı hemde emziriyorum şu son 2 haftadır saçlarım çok dökülüyor önersi olan varmi
6362a282 |
merhaba arkadaşlar 3 ay oldu doğum yapalı hemde emziriyorum şu son 2 haftadır saçlarım çok dökülüyor önersi olan varmi
f53846b3
ne sampuanlar ne kremler denedim olmadı bende 5. aydayim gidip kan testi yaptırdım vücutta vitamin namına bı şey kalmamış. takviye ile düzeltiyorum. tavsiyem bir şeyler denemeden eksikliği bulmak.
Yanıtlar
6362a282
kesinlikle bende bundan şüpheleniyorum
Merhaba, emzirme döneminde bolca kemiklerimizden bedenimizden vitaminler gittiği için hamilelikte kullandığınız vitaminleri emzirirkende kullanmak gerekiyormuş doktor kontrolünde aksi halde saç dökülmesi, diş kaybı, tırnak kırılması gibi vitamin eksikliği belirtileri yaşamamız çok muhtemelmiş Ben doktorumun verdiği Elenatal 3 emzirme vitaminini kullanıyorum takviye edici gıda
geçen gun bir dra denk geldim bn normal sanıyordum aslında normal ama yinede kan bakılması lazım diyor demir vs eksikliği neden olabilir dedi bnde pazartesi gidip tam kan vereceğim
Yanıtlar
6362a282
Bende mutlaka baktiracagim
Multivitamin demir D hepsini iciyorum 3 ayda bir basladi hastalikli gb dokuluyo kafamda sac kalmadi kel oldu onlerim o derece 2 ay olcak yine dokuluyo ama eski yogunlugunda degil tahlil verip degerlere bakmak lazim elbette ama hormonlar geregi naparsan yap o saclar dokuluyoo ve tekrar cikmaya basliyo korkmayin