Spoligze |
13.haftadan sonra diplere olmayacak sekilde saclarimin sarilarini hafif yeniletmek istiyorum. Baktiginda 2. trimesterda yaptirilabilir deniliyor. Tecrübesi olan var mi?
Spoligze |
13.haftadan sonra diplere olmayacak sekilde saclarimin sarilarini hafif yeniletmek istiyorum. Baktiginda 2. trimesterda yaptirilabilir deniliyor. Tecrübesi olan var mi?
Sizin için biraz erken. Uzun süre kimyasala mazur kalacaksınız. En azından 20.haftaya kadar beklemenizi tavsiye ederim, o zaman da yaptırırken açıcı kokusunu solumamaya özen gösterin.