Spoligze |
13.haftadan sonra diplere olmayacak sekilde saclarimin sarilarini hafif yeniletmek istiyorum. Baktiginda 2. trimesterda yaptirilabilir deniliyor. Tecrübesi olan var mi?
Spoligze |
13.haftadan sonra diplere olmayacak sekilde saclarimin sarilarini hafif yeniletmek istiyorum. Baktiginda 2. trimesterda yaptirilabilir deniliyor. Tecrübesi olan var mi?
c063fe9e
ay ne aceleniz var anlamıyorum
Yanıtlar
1f3b65bc
pardon ama sizi niye ilgilendiriyor? Soruya cevabınız yoksa niye yazma geteği duyuyorsunuz????
Anlamadiginiz konulara yorum yapmamayi deneyin,ise yarar 👍🏻
9ad1ccae
Burda bi candan mesulsunuz 9 ay sabretseniz nolacak
e9c88960
Yapmamanız daha sağlıklı olur, nihayetinde kimyasallardan bahsediyoruz risk almayın.
Sizin için biraz erken. Uzun süre kimyasala mazur kalacaksınız. En azından 20.haftaya kadar beklemenizi tavsiye ederim, o zaman da yaptırırken açıcı kokusunu solumamaya özen gösterin.