Bebeğimin gazı var doktor sab simplexi önerip sabah akşam 8 damla olarak kullanmamızı söylemişti ama yeterli olmuyor, 2 den fazla kullanmanın zararı olur mu, tecrübesi olan var mı?
sab simplex kaç doz
Cevaplar
Bizde kullandık gazı oldukça 16dqmlq veriyordum doktor gazı çok olunca ver dedi 16damlaya kadar verebilirsin bitkisel demişti faydasınıda gördüm çok zorlandığım zamanlar verdim gergin vermedim.Şuan 6 aylık artık vermiyorum.