sab simplex kaç doz

taze anne profile picture

taze anne |

Bebeğimin gazı var doktor sab simplexi önerip sabah akşam 8 damla olarak kullanmamızı söylemişti ama yeterli olmuyor, 2 den fazla kullanmanın zararı olur mu, tecrübesi olan var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

66pgthhvx5 profile picture

Bizde kullandık gazı oldukça 16dqmlq veriyordum doktor gazı çok olunca ver dedi 16damlaya kadar verebilirsin bitkisel demişti faydasınıda gördüm çok zorlandığım zamanlar verdim gergin vermedim.Şuan 6 aylık artık vermiyorum.