Regl olmama

Fatma  profile picture

Fatma |

Merhaba, dogum yaptigimdan beri regl olmadım. Bunun için iğne yapıldiginı duydum. Yaptıran var mı, önerir misiniz? Birde dogumda belime igne yapılan yerde şişlik var. Kendi dokturuma görünmeli miyim? Dokundugumda acıyor, kızarıklık veya akıntı yok. Dogum yapalı 4,5 ay oldu.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Hormonlarınız şu anda emzirmeye odaklı olduğu için regl ikinci planda, biraz hormonlarınıza zaman tanıyın. İğne için de eğer acı varsa doktora görünmenizde fayda var.

Regl olmama için cevap | Momy