Regl olmama

Kadın HastalıklarıLohusalık
Fatma  profile picture

Fatma |

Merhaba, dogum yaptigimdan beri regl olmadım. Bunun için iğne yapıldiginı duydum. Yaptıran var mı, önerir misiniz? Birde dogumda belime igne yapılan yerde şişlik var. Kendi dokturuma görünmeli miyim? Dokundugumda acıyor, kızarıklık veya akıntı yok. Dogum yapalı 4,5 ay oldu.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

j4zkmt9dvx profile picture

Emziriyorsan regil olmaman normal

4466aa46 profile picture

4466aa46

Evet emzirirken regl olmaman normal ama igne yapilan yer icin fizyoterepisye gotmelisiniz chnki iyne omurqaya yapiliyor direk . Eger hamilelikden once omurqanizda bir sorun vardirsa hamilelik zamani ve doguwda sprun yawa bilirsiniz uada iyne yapilirken haraket etmiwseniz eger bu yuzdendir

Yanıtlar

Fatma  profile picture

iğne yapılirken hareket etmedim ama belimde skolyoz oldugunu öğrendim. hamilelikten önce bunun için pilatese gittim hatta. aile hekimine göründüm zamanla geçecegini söyledi.

dilaraengin profile picture

Hormonlarınız şu anda emzirmeye odaklı olduğu için regl ikinci planda, biraz hormonlarınıza zaman tanıyın. İğne için de eğer acı varsa doktora görünmenizde fayda var.