Reflü

Ruh Sağlığı & DestekDoğum Hikayeleri
Esraunsl profile picture

Esraunsl |

Bebeğim 50 günlük reflüsü var bir aylıkken fark ettik gaviscon verdi doktorumuz ama çok nadir kullanmaya çalışıyorum son gündür geceleri saat başı uyanıyor ve kucağıma alınca hissediyorum öğürme hissi yaşıyor başına gelen var mı ne yapmalıyım benim yediklerimden dolayı olabilir mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

senembessi profile picture

Merhaba çok geçmiş olsun maalesef bizde aynı durumdan muzdaribiz ve şuan 3ay 17günlüğüz sakın panik yapmayın ben çok yordum kendimi çok üzdüm siz yapmayın fizyolojik bir durum bu sadece dikkat etmeniz gerekenleri söylicem reflü yatağı alın ben aldım e bebekten bin TL’ye olanı aldım sert die aldım dördüze olan vardı yumuşaktı die almadım hatta durun size madde madde yazayım daha basit olur:) .reflü yatağı .beslenmeden sonra 40 45 dk dik tutun kucağınıza alın virgül gibi dursun başı omuzda ayaklar karın bölgesinde .sırt üstü yatırın daha güvenli bebek zaten başını yan çeviriyor .burnundan gelebilir korkmayın ama hızlı olun burda yataktaysa uzanıyorsa uyuyorsa ne durumdaysa alın elinize ve yüz üstü çevirin yada yan yatırın hafif sırtına vurun .ve muhakkak bir aspiratör e bebekten aldım buruno die bir marka yedek başlıkta var bebek kendine geldiğinde burnunu hafif hafif çekin ve serum alın eczaneden bebeğin burnu için diyin verirler 100ml alın hergün yıkayın 3 4tane enjektör ama dr danışın bunun için ve size göstersin 2ml çekiyorum 1ml bir deliğe 1ml diğer deliğe sıkıyorum rahatlıyor .geceleri kusmalar oluyor biraz uyanık uyuyun ben bebeğimle çekyatta yattık güvenliği sağladım etrafını yastıklarla kapattım bende yastığımı bebeğin baş hizasına getiridim yani bebek benim başımın üstündeydi diyebilirim .uyanmalar sık sık oluyor bu reflüden dolayı zaten öğürmede normal .ben memeyi kestim mamaya başladım 1ay emzirdim sütümden dolayı fışkırır tarza kusuyordu Aptamil ar geçtik bu bizi rahatlattı ve kiloda aldık benim sütüm yaramadı çünkü .motis die bir şurup verdi 20gün verdim işe yaramadı Gaviscon verdi çay kaşığı kadar oda yaramadı kestim içsede içemesede kusuyordu zarar vermek istemedim bebeğe ilaçla o yüzden vermedim ama yavaş yavaş azalıyor Sadece dikkat edin olur mu korkmayın Allah büyük başı yüksek olsun muhakkak reflü yatağı alın muhakkak aklınıza takılan birşey olursa yazın ben bakarım cevap veririm ben çok çektim anlıyorum sizi

Yanıtlar

Esraunsl profile picture

Çok teşekkür ederim gerçekten çok zor reflü yatağı kullanıyorum dediğiniz gibi hep uyanığım aslında ama bebeğim ayrıca çok gazlı bunun belirtiyorum çünkü size şeyi sormak istiyorum geceleri çok ses çıkartıyor yani sürekli inleme hırıltı kıpırdanmı kundaktan bile sıyrılıyor o kadar hareket ediyor ben reflüden olduğunu düşünüyorum ama sizde nasıldı sessizce uyuyor muydu

mervee2034 profile picture

Sanki benim bebeğimi anlatıyorsunuz, 5 güün sonra 3 aylık olacak reflü çok zorluyor. Sürekli huzursuz, uyanmalları çok sıklaştı. Geceleri hırmala, horlama gibi sesler oluyor temizlemiş olsa bile. Kundaktan da sıyrılıyor, yatırdığım an kıpır kıpır ve kıvranıyor çoğu zaman. Gece beslenmesinde uyuyor olsa bile en azz 20 dk dik tutmaya çalışıyorum. Geceleri üst gazı hiç çıkmıyor, çok zorlayamıyorum da. Özellikle sabaha karşı daha sık uyanıp hep ağlıyor hep tepiniyor beslenirken bile

Esraunsl profile picture

Gerçekten bizim bir gecemizi anlatmışsınız sizde umarım en kısa zamanda iyileşirler dün artık dayanamayıp bir doktora gittik gaviscon infant şase ve Nurse harveyin colex şurubunu verdi inanır mısınız bu gece ilk defa saat başı uyanmadı ve sadece sabaha karşı çok az ses çıkardı muhtemelen ilacın etkisi geçti her bebek farklı ama kesinlikle deneyin derim ilk defa günlerdir 3saat aralıksız uyudum