Ne kullanacaz şaşırdım

Yenidoğan (0-6 Ay)Öneri
wck4nk4thy profile picture

wck4nk4thy |

43 gunluk bebegım var hem süt hem mama verıyorum doğdundan berı aptamıl pronutra kullandık ama çıkan haberlerden sonra ne mama kullanacam şaşırdım herkes farklı mama ne alacam sımdı ben

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

3c8599d3 profile picture

3c8599d3

Golden goat güvenilir şimdilik. Ben de hem süt hem mama veriyorum bu mamayı kullanıyorum

m6rnypm4tb profile picture

Merhaba konudan bağımsız mama neden veriyorsunuz? Anne sütünün yetersiz olduğunu mu düşünüyorsunuz yoksa başka bir sebepten mi? Benim bebeğim de 55 günlük hiç mama vermedim, verenler oluyor sebebini merak ediyorum

Yanıtlar

8xn2j7tb2k profile picture

Annenin rahatsızlığı, sütün yetersiz olması, bazen göğüs ucu yaraları sebep oluyor. Bazen bebeğin yetersiz kilo alması, annenin çalışıyor olması da sebep oluyor. Benim de bebeğim 32 günlük. İlk 3 gün mama ağırlıklı , eser miktarda anne sütü ile beslendi. Ardından çok şükür tamamen anne sütüne geçtik.

wck4nk4thy profile picture

Emmıyor bebegım çünkü canım sagıp verıyorum o yüzden sütüm az emmedıgı ıcın keşke emse mama vermesem bende mutlu degılım ama aç kalmasın yavrum mecburum 😒

m6rnypm4tb profile picture

Bebiş doysun da önemli değil, birçok kişi mama+anne sütü şeklinde ilerliyor ben de merak ettim acaba ben de mi mama vermeliyim diye.

n9kn6bb8dd profile picture

Mamayı bıraktığına göre sürekli emzir sütün var olmadığını düşünme verme mama emzirdikce meme sütün yettiği kadarını üretecek

Yanıtlar

wck4nk4thy profile picture

Emmıyor sagıp verıyorum