43 gunluk bebegım var hem süt hem mama verıyorum doğdundan berı aptamıl pronutra kullandık ama çıkan haberlerden sonra ne mama kullanacam şaşırdım herkes farklı mama ne alacam sımdı ben
Ne kullanacaz şaşırdım
Cevaplar
3c8599d3
Golden goat güvenilir şimdilik. Ben de hem süt hem mama veriyorum bu mamayı kullanıyorum
Merhaba konudan bağımsız mama neden veriyorsunuz? Anne sütünün yetersiz olduğunu mu düşünüyorsunuz yoksa başka bir sebepten mi? Benim bebeğim de 55 günlük hiç mama vermedim, verenler oluyor sebebini merak ediyorum
Yanıtlar
Annenin rahatsızlığı, sütün yetersiz olması, bazen göğüs ucu yaraları sebep oluyor. Bazen bebeğin yetersiz kilo alması, annenin çalışıyor olması da sebep oluyor. Benim de bebeğim 32 günlük. İlk 3 gün mama ağırlıklı , eser miktarda anne sütü ile beslendi. Ardından çok şükür tamamen anne sütüne geçtik.
Emmıyor bebegım çünkü canım sagıp verıyorum o yüzden sütüm az emmedıgı ıcın keşke emse mama vermesem bende mutlu degılım ama aç kalmasın yavrum mecburum 😒
Bebiş doysun da önemli değil, birçok kişi mama+anne sütü şeklinde ilerliyor ben de merak ettim acaba ben de mi mama vermeliyim diye.
Mamayı bıraktığına göre sürekli emzir sütün var olmadığını düşünme verme mama emzirdikce meme sütün yettiği kadarını üretecek
Yanıtlar
Emmıyor sagıp verıyorum