merak ediyorum baya

Yenidoğan (0-6 Ay)
66d7d682 profile picture

66d7d682 |

arkadaşlar benim kızım 6 aylık ve 24 saatte bazen sadece 3 çişli bez oluyor sizce normal mi sizinkiler de ne kadar oluyor bu sayı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cns91a profile picture

Benim kizim 5 aylik 24 saatte 8 bez aliyorum eger siz bekletip dolu dolu aliyosaniz bilemem

cns91a profile picture

Beslenme duzeniniz yada bebisin gelisimi nasil bilemem bezi kac saat bekletiyosunuz dolmasi icin bir saglik problemi yok ve cisini guzel yapan bir bebekse yazik gunah cildi yanar tahris olur simdi olmasa ek gida doneminde besinlerin asidinden boyle giderse yanar yavrucak ben 8 bez aliyorum Pisik kremi falanda surmem bekletmedigim icin sadece gece uykuya gecerken takdigim bez uzun sure kalicagi icin gunde 1 kere ozaman surerim ya yeterli beslenemiyo bebeginiz haliyle cis yapmiyor yada hersey yolunda siz bez dolsun diye bekletiyorsunuz guzel beslenen cocugun bezi en fazla 3 saatte bir degistirilir 1-2 cis yapmis olur cunku

Yanıtlar

66d7d682 profile picture

66d7d682

yoo o kadar beklemiyorum tabi ki ama sağlık sorunu yok çok şükür ona rağmen 3 bez oluyor . Peki kaç saatte bir emziriyorsunuz

cns91a profile picture

1.5 saatte bir 4-5 dk ancak emiyor 2 kere emiyor 3. 100 ml mama yani gun icinde 4 saat arayla 3 kere mama aliyor aksam gece sabah hep kisa kisa emmeker ona ragmen bezlerimiz dolu oluyor her bakmamda 2 cis yapmis oluyor

960d59a2 profile picture

960d59a2

Benim bebeğimde 6 aylık bende 3-4-5 bez alıyorum hatta bunun için doktora gittim bende az olduğunu düşünüp gelişimi normal olduğu için bir problem olmadığını söyledi mesela gece bezini tek bez oluyor neredeyse 10-11 saat değiştirmiyorum gündüz 3-4 kere değiştiriyorum şöyle birşey var molfix kullanıyorduk çok değiştiriyordum Prima kullanıyoruz şimdi az değiştiriyorum çünkü hem çok şiş olmuyor hemde pişik yapmadığı için bende biraz güveniyorum açıkçası ama tabi bu demek değil ki sizinki de böyle yani her bebek farklıdır tabi gelişimine bakın içiniz rahat etsin isterseniz doktora bir sorun :)

d45ad7a3 profile picture

d45ad7a3

Bizde öyle 24 saatte 3-4 bez anca alıyorum o da çok dolu olmuyor ama doktor gelişiminde sorun yok her çocuk farklıdır demişti bu konu benimde kafamj karıştırıyor gece taktığım bezi sabah dolu alıyorum onun dışında 2 kez daha bez alıyorum gün içinde onlarda dolu dolu değil