17 Aralık'ta adet oldum dün ve bugün test yaptım evde pozitif çıktı ama dün akşamda bugün de koyu kahve rengi şeklinde günlük pedi üzerinde tam lekenme oldu ilk gebelik ve eşimin varikosel ameliyatı sonrası oldu heycanli ve stresliyim normal mi
lekenme oldu
Cevaplar
bu ilaca hem ağızdan hem vajinal dedi aynı saatler de alicam acaba doktorlar ne dediğini anlamıyorum doğru düzgün tek tek anlatan yok ilk gebelik endişeliyim çünkü bize olmaz tüp bebek yapın dediler