17 Aralık'ta adet oldum dün ve bugün test yaptım evde pozitif çıktı ama dün akşamda bugün de koyu kahve rengi şeklinde günlük pedi üzerinde tam lekenme oldu ilk gebelik ve eşimin varikosel ameliyatı sonrası oldu heycanli ve stresliyim normal mi
lekenme oldu
Cevaplar
sonuç çıktı beta 2380 değerin de lekenme olduğu için progesteron başladı normal mi bu ne yapmam gerekiyor benim