Kolik Bebek

Syma profile picture

Syma |

Biz birinci ayı doldurduk ve doktor kontrolüne gittik. İlk kontrolümüzde şikayetlerimizi anlattık buna görede çocuğuma kolik teşhisi koydu. Şu ara çok zorlanıyorum yeme içme olarak çok dikkat etsemde çocukta gaz oluyor yada sebepsiz ağlıyor nasıl bir çözüm buldunuz ve ne zaman biticek ben çok yoruldum lahusalık ayrı bu ayrı siırı duygularım karma karışık ve çaresizim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

sütün tazyikli gelmesi de gaz yapıyor. eger sütünüz tazyikli geliyorsa emzirirken memeyi makas yapın ve geri yaslanarak emzirin. belki işe yarar.

Kolik Bebek için cevap | Momy