Kolik Bebek

Syma profile picture

Syma |

Biz birinci ayı doldurduk ve doktor kontrolüne gittik. İlk kontrolümüzde şikayetlerimizi anlattık buna görede çocuğuma kolik teşhisi koydu. Şu ara çok zorlanıyorum yeme içme olarak çok dikkat etsemde çocukta gaz oluyor yada sebepsiz ağlıyor nasıl bir çözüm buldunuz ve ne zaman biticek ben çok yoruldum lahusalık ayrı bu ayrı siırı duygularım karma karışık ve çaresizim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

doktorunuz kolik dedi diye ona takılıp kalmayın. kolik geçici de olabilir insallah uzun surmez. gaz sorunu ise 3. aydan sonra yavaş yavaş azalıyor. bebek daha çok hareketlendigi için kendisi yapabilecek duruma geliyor. siz karnına, sırtına masaj yapın, ayaklarının altına adaçayı yağı ile mmasaj yapın. Karnına balmumu eritip koyabilirsiniz. hepsini sırayla deneyin. canınızı çok sıkmayın bu günler geçecek. gaz damlasını tokken verin.