36+3 deyiz el kol ayak bacak her yerim aşırı şekilde kaşınıyor özellikle ayaklarımın altı ve ellerim yaşayan var mı benim gibi acaba ?
Kaşıntı
Cevaplar
bende 36+2 deyim benimde çok kaşıntım oluyor bende tahlil verdim bugün inşallah hemen geçer
36+3 deyiz el kol ayak bacak her yerim aşırı şekilde kaşınıyor özellikle ayaklarımın altı ve ellerim yaşayan var mı benim gibi acaba ?
bende 36+2 deyim benimde çok kaşıntım oluyor bende tahlil verdim bugün inşallah hemen geçer