sk5b6dscfh
Konular
Kaşıntı
36+3 deyiz el kol ayak bacak her yerim aşırı şekilde kaşınıyor özellikle ayaklarımın altı ve ellerim yaşayan var mı benim gibi acaba ?
Yanıt yok
Son gönderi: 8 saat önce
Ellerdeki şişlik ve ödem
31 haftalığız ve çalışıyorum. Ellerim aşırı ödemli ve şiş bişeyleri tutup kavrayamıcak duruma geliyorum aynı durumda olanlar ve önerisi olan var mıdır arkadaşlar ?
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Cevaplar
Jel buzu bende düşünürken aklıma geldi aldım bende onu yapıyorum 😌
Teşekkürler🫠
Teşekkür ederim gittim benimde yüksekmiş baya takip edilecek
Evet öyleymiş hemen tahlil yapıldı teşekkürler.
Umrarım öyle olur bende de teşekkürler :)
Jel buzu bende düşünürken aklıma geldi aldım bende onu yapıyorum 😌
Teşekkürler🫠
Teşekkür ederim gittim benimde yüksekmiş baya takip edilecek
Evet öyleymiş hemen tahlil yapıldı teşekkürler.
Umrarım öyle olur bende de teşekkürler :)