meryem |
25 haftalık gebeyim ve kasıklarımda genel olarak bi agrı var doktora bugün gittim hersey normal dedi bebeğim durumuyla ilgili bu ağrı sizde de oluyor mu endişelenmem gerekir mi.
meryem |
25 haftalık gebeyim ve kasıklarımda genel olarak bi agrı var doktora bugün gittim hersey normal dedi bebeğim durumuyla ilgili bu ağrı sizde de oluyor mu endişelenmem gerekir mi.
Normal, bebek büyüdükçe ağrı oluyor.