ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
İnşallah benimde devam etmez kanamam teşekkür ederim ❤️