944d4d93 |
Kalp şeklinde rahim ile hamile kalan var mı neler yaşadınız
944d4d93 |
Kalp şeklinde rahim ile hamile kalan var mı neler yaşadınız
“”
- Anonymous
Yani son iki haftaya kadar aktif çaliştım bir sıkıntısını görmedim sadece gebelik şekeri çıkmiştı o zorladı biraz onuda diyet vs hallettim rahmimin şekli ile alakalı olduğunu sanmıyorum çok rahat bir hamilelik geçirdim bulantı aşerme vs olmadı herkesin benim gibi hamilelik geçirmesini dilerim genel olarak rahattım yani sizde de bir sorun olacağinı sanmıyorum.