Kalp rahim

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
944d4d93 profile picture

944d4d93 |

Kalp şeklinde rahim ile hamile kalan var mı neler yaşadınız

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

66pgthhvx5 profile picture

Merhaba benimde rahmimin kalp şeklinde olduğunu söylemişti doktorum hamile kalma olasılığın az olabilir demişti bir ay içinde hamile kaldım😅demem o ki kafaya takılacak bir durum değil rahat ol stres yapma takvimini takip et olur inşallah Allah yardımcın olsun şimdiden🙏

Yanıtlar

944d4d93 profile picture

944d4d93

Ben ameliyat oldum bu arada çöz derin olduğu için şuan hamiletim ve çok başlarında doktorum kalbin bi tarafında dedi ana nasıl bir hamilelik geçireceğim şimdiden çok stresliyim daha 7 haftalık sizin başınıza neler geldi nasıl geçti çevremde bunu yaşayan hiç yok

66pgthhvx5 profile picture

Ben ameliyat oldum bu arada çöz derin olduğu için şuan hamiletim ve çok başlarında doktorum kalbin bi tarafında dedi ana nasıl bir hamilelik geçireceğim şimdiden çok stresliyim daha 7 haftalık sizin başınıza neler geldi nasıl geçti çevremde bunu yaşayan hiç yok

- 944d4d93

Yani son iki haftaya kadar aktif çaliştım bir sıkıntısını görmedim sadece gebelik şekeri çıkmiştı o zorladı biraz onuda diyet vs hallettim rahmimin şekli ile alakalı olduğunu sanmıyorum çok rahat bir hamilelik geçirdim bulantı aşerme vs olmadı herkesin benim gibi hamilelik geçirmesini dilerim genel olarak rahattım yani sizde de bir sorun olacağinı sanmıyorum.

13cf42b8 profile picture

13cf42b8

Merhaba, benim rahmim için de çift boynuzlu şeklinde dediler, hamile kaldığımda öğrendim. Daha önceden böyle bir şekli olduğu söylenmemişti hiç. bebeğim kucağımda şükür şuan. Herhangi bir etkisi olmadı. Genel olarak ağrılı ve hareket kısıtlı bir hamilelik geçirdim 1 ve3.trimesterda ama bunun sebebi rahim şekli miydi zaten öyle mi olacaktı bilmiyorum. Ben sorun yaşayacağınızı sanmam, bebişin kalp sesini duyduktan sonra Allah’ın izniyle bir şey olmayacaktır. Dualarım sizinle, sağlıklı hamilelik, sağlıklı bebek nasip olsun inşallah

Yanıtlar

944d4d93 profile picture

944d4d93

Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve iyi dilekleriniz içi Alla hiç birimizi üzmesin sağlıkla sıhhatle yavrularımıza sarılalımmm

eminedenizz.4725 profile picture

benimde rahmim kalp şeklinde hatta kalbin bi tarafı büyük diger tarafı küçük hamile de kaldım.5.5 aylık bebegim var.kontollerine zamanında git.Allahın izni ile sag salim kucagına alırsın bebegini ♡

Yanıtlar

944d4d93 profile picture

944d4d93

Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim ❤️

cansubbasi profile picture

Çift boynuza benzer bi rahmim var derin bi septum görünüyor . Dahq önce bi doğum yaptım hiçbir doktora söylemedi. Hamilelikte de sıkıntı olmadı. 3600 doğdu kızım. Şimdi ise ikinciye hamileyim herhangi bir ameliyat önermediler. Şimdiki hamileliğimde 9. Haftadayım inşallah bunda da sorun olmaz diye dua ediyorum