Kaka Yapamama

8xn2j7tb2k profile picture

8xn2j7tb2k |

2 aylık oğlum kaka yapmıyor 14 gün oldu. Anne sütü ile besleniyor sadece. Normal mi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sayintugba35 profile picture

Biberonla süt ya da mama veriyorsanız doğal zeytin yağı damlatın 1-2 damla aynı gün ya da ertesi gün yapmıştı . Bizimki de 7 gün yapmadığı oluyordu yapıyordum. Fitil vs önerilmiyor kendi öğrenmemez diye.

Kaka Yapamama için cevap | Momy