2 aylık oğlum kaka yapmıyor 14 gün oldu. Anne sütü ile besleniyor sadece. Normal mi?
Kaka Yapamama
Yenidoğan (0-6 Ay)
Cevaplar
10 güna kadar normal diyorlar bi hekime danışsanız iyi olur bebişi rahatsızda eder bu durum zaten
Yanıtlar
Biberonla süt ya da mama veriyorsanız doğal zeytin yağı damlatın 1-2 damla aynı gün ya da ertesi gün yapmıştı . Bizimki de 7 gün yapmadığı oluyordu yapıyordum. Fitil vs önerilmiyor kendi öğrenmemez diye.
benimki 15 gördü normaldir her iki çocuğumda böyleydi
5d0330d0
Bazen normal karşılanabiliyor. Karnını tuttuğunuzda sertlik yoksa bebek huzursuz değilse sorun yoktur. Ama yine de doktorunuza durum bilgisi vermelisiniz.