Kaka Yapamama

Yenidoğan (0-6 Ay)
8xn2j7tb2k profile picture

8xn2j7tb2k |

2 aylık oğlum kaka yapmıyor 14 gün oldu. Anne sütü ile besleniyor sadece. Normal mi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

aslisimitci70 profile picture

10 güna kadar normal diyorlar bi hekime danışsanız iyi olur bebişi rahatsızda eder bu durum zaten

Yanıtlar

sayintugba35 profile picture

Biberonla süt ya da mama veriyorsanız doğal zeytin yağı damlatın 1-2 damla aynı gün ya da ertesi gün yapmıştı . Bizimki de 7 gün yapmadığı oluyordu yapıyordum. Fitil vs önerilmiyor kendi öğrenmemez diye.

karakasesra4949 profile picture

benimki 15 gördü normaldir her iki çocuğumda böyleydi

5d0330d0 profile picture

5d0330d0

Bazen normal karşılanabiliyor. Karnını tuttuğunuzda sertlik yoksa bebek huzursuz değilse sorun yoktur. Ama yine de doktorunuza durum bilgisi vermelisiniz.

Kaka Yapamama | Momy