56 günlük bir bebeğim var bugün 2. gün kakasını yapmadı mama ve anne sütü ile besleniyor anne sütü daha ağırlıklı mamayı çok vermemeye özen gösteriyorum normal mi bu durum
Kaka problemi
Cevaplar
7-10 güne kadar normal deniliyor bende mama artı anne sütü olarak besliyorum hatta başlarda çoğunlukla anne sütü ileydi. Bebeğim 7 günlükken katıla katıla ağlıyordu, hastaneye götürdük bağırsaklar doluydu ama müdahale etmediler vakit var diye. Masaj yapılınca biraz yaptı. 10 günlük olduğunda 2 saat aralıksız ağlamaya başladı yeniden gittik, bu defa müdahale edildi ve içeri de kaka kuruduğunu fark ettiler, fitil ve su tarzı bir şey sıkıldı içeriye boşaltmasına yardımcı olup temizlediler. Beslenemiyordu bile acıdan. Eğer bebeğiniz zor durumda ise ihmal etmeyin direkt gidin