Kaka problemi

Yenidoğan (0-6 Ay)Genel Sohbet
arzubucagaa profile picture

arzubucagaa |

56 günlük bir bebeğim var bugün 2. gün kakasını yapmadı mama ve anne sütü ile besleniyor anne sütü daha ağırlıklı mamayı çok vermemeye özen gösteriyorum normal mi bu durum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

d9fea0e9 profile picture

d9fea0e9

Anne sütü veriyorsanız 7-10 güne kadar normal kabul ediliyor. Mama veriyorsanız 3. Günden sonra bir sorun olabileceği söyleniyor. 2 gün erken bence bebeğinizi biraz daha gözlemleyip baktınız yapmıyor gözlemlenirinizi doktorunuzla paylaşmanız daha çabuk tedavi sağlayacaktır. Geçmiş olsun.

ipeginannesi profile picture

benim bebeğimde 55 günlüktu 5 gün kakasını yapmadı doktora götürdüm 15 gün kakasını yapmayan bebekler var çok endişelenme dedi eğer huzursuz değilse karnı hafifse çok sıkıntı etme lavman yada fitil kullanmaya da kalkma bebeğe çok uyaran gidiyor daha huzursuzlaniyor

Yanıtlar

arzubucagaa profile picture

Ekstra mama veriyor muydunuz sizde

ipeginannesi profile picture

evet mama + meme şeklinde gidiyoruz

banukaderr profile picture

aynısını yaşamıştım sağlık ocağında hemşire sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı ver dedi benim bebegim gazını çıkartıyordu alttan sadece kakasını yapamadı 4 gün dediğini yapınca ertesi gün yaptı tabiki sen doktoruna danış her bebek bir değil

Yanıtlar

arzubucagaa profile picture

P.trsi bende soracağım bunu

mervee2034 profile picture

7-10 güne kadar normal deniliyor bende mama artı anne sütü olarak besliyorum hatta başlarda çoğunlukla anne sütü ileydi. Bebeğim 7 günlükken katıla katıla ağlıyordu, hastaneye götürdük bağırsaklar doluydu ama müdahale etmediler vakit var diye. Masaj yapılınca biraz yaptı. 10 günlük olduğunda 2 saat aralıksız ağlamaya başladı yeniden gittik, bu defa müdahale edildi ve içeri de kaka kuruduğunu fark ettiler, fitil ve su tarzı bir şey sıkıldı içeriye boşaltmasına yardımcı olup temizlediler. Beslenemiyordu bile acıdan. Eğer bebeğiniz zor durumda ise ihmal etmeyin direkt gidin