ben 32+3 haftalık gebeyim bugün ilk nst ye geçtim doktorum sancı gözüktüğünu ve nidicard kullanmam gerektiğini söyledi önceden kullanan varmı
ilaç
Riskli GebelikHassas İçerik
Cevaplar
şuan bende nidicard kullanıyorum
ben 32+3 haftalık gebeyim bugün ilk nst ye geçtim doktorum sancı gözüktüğünu ve nidicard kullanmam gerektiğini söyledi önceden kullanan varmı
şuan bende nidicard kullanıyorum