B.Ada |
kızlar merhaba, ist. ümraniye hisar hastanesinde doğum yapan oldumu ve memnun kaldınız mı?
B.Ada |
kızlar merhaba, ist. ümraniye hisar hastanesinde doğum yapan oldumu ve memnun kaldınız mı?
Umut hanımı biliyorum iyi bir doktor. Ben diğer büyük olanda planlıyorum bilgin varmı doktorlarla ilgili doğum paketinde extra masraf varmı yada davranış işe ilgili. sende sağlıkla kucağına al inşallah. 🤲