B.Ada |
kızlar merhaba, ist. ümraniye hisar hastanesinde doğum yapan oldumu ve memnun kaldınız mı?
B.Ada |
kızlar merhaba, ist. ümraniye hisar hastanesinde doğum yapan oldumu ve memnun kaldınız mı?
hisar çamlıcada yapıcam ben umut hn arkadaşlarım orda doğurduğu memnun kaldığı için bende tercih edicem son ayımdayım
Yanıtlar
Umut hanımı biliyorum iyi bir doktor. Ben diğer büyük olanda planlıyorum bilgin varmı doktorlarla ilgili doğum paketinde extra masraf varmı yada davranış işe ilgili. sende sağlıkla kucağına al inşallah. 🤲
Doğumu bilmiyorum. İstanbulda yaşarken babamın özel sağlık sigortası sebebiyle o hastaneye çok gittim. Çok güzeldi. Özel hastane değil lüks hastane orası. Değişmediyse. Çok özledim çok.