e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
Çok teşekkür ederim inşallah