e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
c5ecf022
Öncelikle hayırlı olsun benim 6. Hft tiroid ilacıma başladım her 28 günde bir tahlil verdim dahiliye doktoru doz ayarı yaptı şuan 40mız yeni çıktı hala devam ediyorum tahlil sonuçlarıma göre devam edip etmeyeceğime karar verecek doktor korkmayın ilaç hem size hem bebek için önemli
Yanıtlar
e90000ad
Çok teşekkür ederim dillendirmek istemiyorum ama bebekte çok kötü ihtimaller olduğunu söyledi. Psikolojim alt üst oldu siz fetal dna vs yaptırdınız mı acaba
c5ecf022
Eğer tiroid ilacı almazsanız bebekte sıkıntı olur ben fetal DNA yaptırdım yaşımdan dolayı kendim uzun yıllar kadın doğumda çalıştım sonrada dahiliyede o yüzden hiç birşeyi riske atmak istemedim…yani ilk 3 ay bebek kendi tiroid hormonunu üretemez o yüzden gebelik öğrenince ilk iş bu hormon testi yapılır …içiniz rahat olsun ben 9 ay iğne vuruldum 20 günde doğumdan sonra kan sulandırıcı yani riskli gebelik grubundaydım içiniz ferah olsun keyfini çıkarın
ben normalde hipotroidi hastasayım ve hamilelikte ilaç dozumu yükseltti doktorum. panik yapmana hiç gerek yok bizim ailemizin kadınlarının çoğunda bu hastalık var ve hepsi bu ilacı kullanıyor hepsinin çocuğu zehir gibi zeki ve sağlıklı elhamdülillah,senin tek dikkat etmen gereken ilaçlarını düzenli kullan en az sabah yemekten 1 saat önce aç bir şekilde iç doktor kontrollerini aksatma zaten Allahın izni ile vücudunda ne varsa önce bebeğe gönderiliyor senin gereksiz yere hem kendini hem bebeğini strese sokmana gerek yok sağlıcakla beneğine kavuşursun inşallah
Yanıtlar
Çok teşekkür ederim inşallah