e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
e90000ad |
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
ben normalde hipotroidi hastasayım ve hamilelikte ilaç dozumu yükseltti doktorum. panik yapmana hiç gerek yok bizim ailemizin kadınlarının çoğunda bu hastalık var ve hepsi bu ilacı kullanıyor hepsinin çocuğu zehir gibi zeki ve sağlıklı elhamdülillah,senin tek dikkat etmen gereken ilaçlarını düzenli kullan en az sabah yemekten 1 saat önce aç bir şekilde iç doktor kontrollerini aksatma zaten Allahın izni ile vücudunda ne varsa önce bebeğe gönderiliyor senin gereksiz yere hem kendini hem bebeğini strese sokmana gerek yok sağlıcakla beneğine kavuşursun inşallah