ef244f44 |
1 aylık hamileyim kahve ve çay tüketimi nasıl olmalı. Bir de gribim nane limon içsem sıkıntı olur mu
ef244f44 |
1 aylık hamileyim kahve ve çay tüketimi nasıl olmalı. Bir de gribim nane limon içsem sıkıntı olur mu
kahveyi ve çayı çok tüketen biri olarak ben de bir aylıkken azalttım günde bir fincan kahve ve açık çay zararsız diye okumuştum. önce bir düşürdüm sonra riskleri öğrenince neden riske gireyim nefsimi doyursam yeter diyerek haftada bir iki güne çektim. bazı bitki çayları zararsız ama aşırıya kaçmadan. nane limon içebilirsin. Sarımsak yutabilirsin zencefil bal limon karışımı yapabilirsin çayını da içebilirsin. c vitamini tüketmekte sorun yok abartılı olmadığı sürece geçmiş olsun 🌸
Yanıtlar
ef244f44
Çok teşekkür ederim önerileriniz için
3bcbf205
Bana doktorum iyi su tüketimin varsa iki fincan çay bir fincan kahve onu da günde 2lt su içiyorsan bitki çaylarının hepsi yasak grip olursanda aklında olsun kuşburnu ve ıhlamur içebiliyorsun demişti inşallah şifa bulursunuz rabbim yardımcımız olsun
En fazla günde 1 bardak kahve - türü fark etmez, bir bardak da çay- küçük bardak ile. Yasal sınır bu. Fazlası bebeğin kalbinde sorun yapıyor malesef. Ne kadar az kafein, okadar sağlıklı bir bebek. Karar senin. Bu arada çikolata, kakao vs de kafein içeriyor. Mesela çikolata yediysen o günkü kahve hakkın yok olur. Öyle hesapla