Hamilelikte kafein be bitki çayı tüketimi

GebelikHamilelik Psikolojisi
ef244f44 profile picture

ef244f44 |

1 aylık hamileyim kahve ve çay tüketimi nasıl olmalı. Bir de gribim nane limon içsem sıkıntı olur mu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

nedd0705 profile picture

kahveyi ve çayı çok tüketen biri olarak ben de bir aylıkken azalttım günde bir fincan kahve ve açık çay zararsız diye okumuştum. önce bir düşürdüm sonra riskleri öğrenince neden riske gireyim nefsimi doyursam yeter diyerek haftada bir iki güne çektim. bazı bitki çayları zararsız ama aşırıya kaçmadan. nane limon içebilirsin. Sarımsak yutabilirsin zencefil bal limon karışımı yapabilirsin çayını da içebilirsin. c vitamini tüketmekte sorun yok abartılı olmadığı sürece geçmiş olsun 🌸

Yanıtlar

ef244f44 profile picture

ef244f44

Çok teşekkür ederim önerileriniz için

3bcbf205 profile picture

3bcbf205

Bana doktorum iyi su tüketimin varsa iki fincan çay bir fincan kahve onu da günde 2lt su içiyorsan bitki çaylarının hepsi yasak grip olursanda aklında olsun kuşburnu ve ıhlamur içebiliyorsun demişti inşallah şifa bulursunuz rabbim yardımcımız olsun

dilekmbye profile picture

En fazla günde 1 bardak kahve - türü fark etmez, bir bardak da çay- küçük bardak ile. Yasal sınır bu. Fazlası bebeğin kalbinde sorun yapıyor malesef. Ne kadar az kafein, okadar sağlıklı bir bebek. Karar senin. Bu arada çikolata, kakao vs de kafein içeriyor. Mesela çikolata yediysen o günkü kahve hakkın yok olur. Öyle hesapla