a0bf29f9 |
merhaba kızlar size bir şey sorucam 5 aylık kızım var ve yine hamile kaldım korkuyorum sorun olurmu sağlığımda ve ya karnımdaki çocukda
a0bf29f9 |
merhaba kızlar size bir şey sorucam 5 aylık kızım var ve yine hamile kaldım korkuyorum sorun olurmu sağlığımda ve ya karnımdaki çocukda
Bende lohusalıktan çıkınca adet oldum.. 3. Adeti göremedim 😬 ilk hamileliğimde 1.5 ay sonra başlamıştı bulantım, sürekli kusuyordum, göğüs hassasiyeti vardı... Ama 2. Ve 3. Hamileliğimde 3. Haftada başladı bulantım ama kusmadım, başka hiçbir belirti vermedi... 8 gün geciktim test yapınca çıkmıştı...