hamilelik

Hamilelik PsikolojisiGenel Sohbet
a0bf29f9 profile picture

a0bf29f9 |

merhaba kızlar size bir şey sorucam 5 aylık kızım var ve yine hamile kaldım korkuyorum sorun olurmu sağlığımda ve ya karnımdaki çocukda

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

f3df9745 profile picture

f3df9745

merhaba hamilelik belirtileri ilkiyle aynı mıydı 4.bucuk aylık oğlum var adet görmedim, lohusalıktan çıkınca görmüştüm o kadar

Yanıtlar

asli1453yuksel profile picture

Bende lohusalıktan çıkınca adet oldum.. 3. Adeti göremedim 😬 ilk hamileliğimde 1.5 ay sonra başlamıştı bulantım, sürekli kusuyordum, göğüs hassasiyeti vardı... Ama 2. Ve 3. Hamileliğimde 3. Haftada başladı bulantım ama kusmadım, başka hiçbir belirti vermedi... 8 gün geciktim test yapınca çıkmıştı...

asli1453yuksel profile picture

Ahh canısı ahh sende bendensin 😬 kızım 5 buçuk aylıktı hamileliğimi öğrendiğimde, o kadar ağladım ki, daha kızımı doya doya sevemeden, onunla gönlümce eğlenemeden bir başka bebeği nasıl bakıcam, kızımı nasıl ikinci plana atıcam dedim ama karnımda hareketlerini hissedince değişti herşey.. O beni anne diye seçtiyse başımın üstünde yeri var, Rabbim yardım eder dedim.. Doğunca, şimdi severken ben senin için mi ağlamışım, sen annem bu tatlılıktan mahrum kalmasın diye mi koşarak geldin ablanın peşine diyorum ☺️ 3. Bebeğim hepsi normal doğum ile dünyaya geldi, sadece kızımla ilgilenirken son zamanlarda zorlandım çünkü bana yapışık geziyordu.. Ama sağlık sorunu çekmedim, içiniz rahat olsun.. Sağlıkla hayırla kucağınıza alın inşallah 🥰

Yanıtlar

a0bf29f9 profile picture

a0bf29f9

gözlerim yaşardı yazdıklarınızdan ALLAH SİZİ HEP KURUSUN AİLENİZE SAĞLIK MUTLULUK VERSİN HEP TEŞEKKÜR EDERİM İYİ GELDİ BİRAZ❤️

a0bf29f9 profile picture

a0bf29f9

her şeyi çok güzel anlatdınız teşekkür ederim ❤️

744b6ba6 profile picture

744b6ba6

Benimde ilk bebeğim sezeryan oldum emziriyordum bide sadece 7 aylıkken tekrar hamile kaldım hiç hasta olmadan aşırı vicdan azabı çekiyorum sütüm kesildi emziremiyorum ilgenemicem diye hakkına girmişim gibi hissediyorum